Now Reading
Brand-uri de beauty se asociaza cu moda si muzica!

Brand-uri de beauty se asociaza cu moda si muzica!

Apreciatul brand sustenabil de haircare și hairstyle Kevin.Murphy este noul partener oficial al Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, festivalul de modă ce se desfășoară anual în capitala Germaniei. In acelasi timp, hairstylistul român Sergiu Popa a fost ales câștigător al competiției “Show Us Your Style: Then and Now!”, și va fi parte din echipa de specialiști care va realiza coafurile concurenților din semifinalele și finala Eurovision, în luna mai, de la Torino.

Renumitul hairstylist Kevin.Murphy a fost prezent, de altfel, la ediția din luna martie a acestui an, coordonând întreaga echipă de specialiști ce a creat look-urile modelelor de pe podium.

Moda este parte din moșternirea brandului Kevin.Murphy și continuă să ne inspire în continuare modul în care proiectăm și concepem produsele noastre. Sunt onorat de parteneriatul cu MBTW Berlin, un eveniment axat pe inovație, sustenabilitate și digitalizare. Eforturile echipei festivalului se împletesc perfect cu viziunea Kevin.Murphy în ceea ce privește performanța, protecția mediului și pasul cu trendurile fashion. Berlin va avea în continuare un rol deosebit de important în modul în care brandul nostru se dezvoltă la nivel global”, declară Kevin.Murphy.

Parteneriatul cu Mercedes-Benz Fashion Week Berlin consolidează reputația brandului Kevin.Murphy în ceea ce privește impactul pe care îl are în industria de hairstyle, ca trend-setter, precum și de liant între modă și hairstyling.

Am ales Kevin.Murphy pentru acest parteneriat prin prisma implicării în protecția mediului și a calității produselor profesionale, produse care vin în întâmpinarea oricărei cerințe și nevoi stilistice în timpul festivalului. Experiența echipei Kevin.Murphy în industria modei și designul splendid al produselor au ușurat și mai mult procesul de alegere al parteneriatului”, declară producătorii Mercedes-Benz Fashion Week Berlin.

În cadrul ediției din luna martie a Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, Kevin.Murphy a lansat la nivel internațional Everlasting.Color, o gamă de produse pentru îngrijirea părului vopsit, prin intermediul unei transmisii live, urmărită de profesioniști din industrie, dar și de influenceri din întreaga lume.

La București, vedete, influenceri și jurnaliști au participat la un eveniment exclusivist în cadrul căruia au urmărit live transmisia de la Berlin și prezentarea spectaculoasă a renumitului hairstylist, un icon al industriei de modă și frumusețe internațională.

Prin intermediu tehnologiei KM.BOND, axată pe bond building și multiplicare a proteinelor, produsele din gama Everlasting.Color construiesc un scut de protecție împotriva degradării firelor de păr, pe care le fortifică din interior. În același timp, previne și elimină depunerile nedorite de la nivelul părului, cauzate de apa dură de la robinet, și păstrează culoarea părului, care altfel ar fi afectată de procesele oxidative, radicali liberi și radiații UVA/UVB. 

Experiența Kevin.Murphy de la Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, poate fi urmărită pe paginile de socializare ale brandului, kevin.murphy și LoveKEVINMURPHY

Produsele Kevin.Murphy sunt disponibile în România în magazinul Top Line și în saloanele partenere Top Line din țară.

Despre Kevin.Murphy Mizând pe filosofia Skincare For Your Hair, produsele Kevin.Murphy sunt concepute pentru a proteja părul și scalpul livrând în același timp performanță, putere și longevitate. Echipa Kevin.Murphy alege cele mai calitative ingrediente naturale, din toată lumea, ingrediente sustenabile ce oferă rezultate maxime protejând, în același timp, mediul înconjurător. Prin intermediul gamelor de produse proiectate pentru a fi utilizate în industria de modă, misiunea brandului este să ofere inovație și alternative sustenabile de care putem beneficia atât în saloanele profesionale, cât și acasă.

CITESTE SI: Cum ingrijim parul vopsit cu Kevin Murphy

In acelasi timp, Sergiu Popa s-a numărat printre sutele de hairstyliști care au concurat în competiția internațională organizată de Moroccanoil, partenerul oficial al Eurovision, și a impresionat juriul cu două creații inspirate de moda anilor 80, coafuri ce au demonstrat abilitatea sa de a crea look-uri iconice, adaptate priopriei sale viziuni creative.

Creațiile sale au fost prezentate într-o înregistrare video ce a trebuit să țină cont de urmatoarele criterii:

  • Să reinterpreteze look-ul iconic al unui concurent Eurovision din ultimele decenii, într-o manieră proprie, modernă
  • Să captureze esența stilistică a uneia din cele trei epoci influente ale Eurovision: anii 60, 70 sau 80.
  • Să realizeze look-ul doar cu ajutorul produselor MoroccanoilSă explice inspirația și să motiveze de ce consideră că ar trebuie ales câștigător

În urma aplicației, stilistul din Cluj-Napoca a fost desemnat unul din cei șase câștigători (3 din Europa, 2 din SUA și unul din Canada), și va fi parte a echipei internaționale Moroccanoil ce va lucra în culisele Eurovision 2022, la Torino, Italia, în luna mai. Sergiu Popa va putea realiza ori finisa coafurile concurenților Eurovision și ale delegațiilor țărilor concurente, va beneficia de expunere meditică internațională și acces la evenimentele VIP Moroccanoil.

CITESTE SI: Eurovision 2022 intre politica si muzica

Sunt onorat și recunoscător să fiu parte a acestui eveniment extraordinar alături de echipa Moroccanoil. Într-o perioadă marcată de atâtea evenimente negative, vestea primită a venit ca o briză de aer proaspăt. Abia aștept să intru în atmosfera electrizantă din culisele Eurovision, să simt acea energie extraordinară și să interacționez cu specialiști de top și cu artiști din întreaga lume”, declară Sergiu Popa.

Sergiu Popa are 28 de ani și este hairstylist la salonul Vestige Centre Ville din Cluj-Napoca.

See Also

Anul trecut, un alt hairstylist român a fost desemnat câștigător al competiției Moroccanoil – Show Us Your Style!

Ioana Todoran, hairstylist în același salon, Vestige Centre Ville din Cluj Napoca, partener Top Line, a impresionat atunci juriul cu o coafură glam, creativă și impresionantă, realizată cu produse Moroccanoil, și a intrat astfel în echipa specialiștilor internaționali Moroccanoil Creative Team la Eurovision 2021.

Moroccanoil este partenerul oficial Eurovision

Moroccanoil este, pentru al doilea an consecutiv, partenerul oficial al Eurovision Song Contest, celebrând astfel arta și individualitatea.

Echipa Moroccanoil va fi responsabilă de stylingul artiștilor care urca pe scena Eurovision 2022 în luna mai, la Torino, Italia.

Moroccanoil va prezenta, pe paginile sale de socializare, un vast conținut util, distractiv și exclusiv. De asemenea, va oferi detalii din culise înainte de spectacolele live, oferindu-ne o privire de ansamblu a ceea ce se întâmplă în culisele celui mai mare concurs de muzică din lume.

CITESTE SI: Povestea lui WRS, solistul care ne va reprezenta la Eurovision 2022

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2020 TheMooDBoard. ConceptFactory.ro all rights reserved

Scroll To Top