Colecția de 11 piese introduce noi expresii ale stilurilor clasice care întruchipează un
spirit creativ – o întâlnire între atemporal și contemporan.
Bazându-se pe succesul capsulelor anterioare, colecția include stiluri unisex și favorite reimaginate, alături de modele de arhivă recent reinterpretate.

Un omagiu adus nostalgiei, ramele supradimensionate cu un cat-eye subtil îmbină farmecul retro cu touch-uri moderne. Prelucrând formele clasice, ramele unghiulare de aviator, în auriu și argintiu, cu lentile colorate în gradient sunt prezentealături de un model subțire și îngust, inspirat din anii ’90 și un design octogonal frapant în culoarea roșu cireș – un amestec armonios de nostalgie și atracție contemporană.
Ramele sunt în continuare elevate prin detalii decupate aducând o notă subtilă și contemporană aerului distinct al ochelarilor atemporali. Concepute atât pentru stil, cât și funcționalitate, fiecare pereche oferă 100% protecție anti UV și vin cu o husă protectivă și o lavetă de curățare, asigurându-se că aceste modele trec testul timpului.
Colecția în ediție limitată COSXLINDA FARROW este disponibilă online pe site-ul COS.com și în magazine selecte din întreaga lume.
Inspirat din cultura contemporană, brandul de modă din Londra este cunoscut pentru piesele emblematice, articole esențiale și modele inovatoare, create să dureze. Dedicat calității și durabilității.
La origine, ea însăși o creatoare de modă, Linda Farrow și-a înființat brandul eponim în 1970 și a fost unul dintre primii designeri care au privit ochelarii de soare ca pe reale accesorii de modă. Astăzi, după mai bine de 50 de ani, LINDA FARROW s-a impus ca un brand de modă global care plasează calitatea neclintită în prim-planul designurilor sale. Cu apariții frecvente la celebrități precum Gigi and Bella Hadid, Rihanna, Beyonce, Kendall Jenner, Hailey Bieber și Lady Gaga pentru a numi câteva, și multiple colaborări în desfășurare cu cei mai renumiți designeri din lume, ritmul Lindei Farrow nu dă semne de încetinire.