Calvin Klein a prezentat colectia de toamna 2025. Acest moment marcheaza revenirea Calvin Klein la New York Fashion Week si debutul Veronicai Leoni pentru iconicul brand, cel mai recent dintr-o serie de pasi strategici pentru a consolida Calvin Klein ca unul dintre cele mai dorite branduri de lifestyle din lume.

Colectia Calvin Klein este expresia de varf a brandului, conectand spiritul fondator, etosul si caracterul brandului la prezent. O oda adusa minimalismului monumental, colectia de toamna Calvin Klein este construita pe ideea de haine pentru viata, inspirate din frumusetea americana.
„Ca designer, am fost intotdeauna profund inspirata de Calvin Klein, iar sansa de a scrie acest capitol urmator pentru brand este o oportunitate unica”, a declarat Veronica Leoni, Director Creativ pentru Calvin Klein Collection. „Scopul meu este sa definesc o expresie de baza si definitorie a minimalismului monumental si a puritatii prin forma si artizanat, aducand viziunea originala si abordarea distinctiva a domnului Klein in zilele noastre.”
Colectia se concentreaza pe elementele de baza ale garderobei care creeaza dependenta si care imbina indrazneala minimalismului cu puterea expresiei de sine: haina, trenciul, paltonul, pelerina, costumul, bluza de matase, camasa, pantalonii cu cinci buzunare, pantofii cu varf patrat, pantofii cu toc inalt, gentile, ochelarii si sticla parfumului CK One reimaginata. Croiala este definita pentru o integritate usoara, in trei siluete: zvelta si supla; lejera si decupata si drapata si invaluitoare. Lenjeria intima este o tema recurenta, filtrata prin intimitatea sugerata de un tricou henley, o rochie fluida tip furou si de lejeritatea croielii.

Colectia exploreaza legatura dintre puritate si expresivitate, cu croieli precise care fac loc broderiei si ornamentelor, organzei salbatice si dantelei, iar apoi revine la constrangerile ferme. Tactilitatea defineste tesaturile, de la lana si casmirul dense si moi la gabardina ferma si fara finisaj lucios si twill, la pielea mata si bumbacul periat, pana la voal si satin stralucitor. Paleta urbana a colectiei este inradacinata in tonurile neutre caracteristice brandului – negru, granit, cenusiu, caramel, ivoar si portelan – cu accente neasteptate de rubiniu, zmeura si citron pal.
Spectacolul intim a avut loc in sediul global al Calvin Klein din New York. Mediul de prezentare a fost inradacinat in identitatea vizuala a colectiei Calvin Klein, care imbina mostenirea bogata a brandului si viziunea avangardista. Spatiul a fost imbracat in mocheta de plus sculptata manual cu noul logo Calvin Klein Collection, transpunand estetica sa distinctiva intr-o pista fizica.