Campania produsă cu ajutorul inteligenței artificiale prezintă puterea și amploarea platformei de investiții sociale eToro, care permite utilizatorilor din întreaga lume să tranzacționeze active tradiționale și inovatoare, să împărtășească opinii, să urmărească performanța altora și să învețe despre piețele de capital.
Platforma de tranzacționare și investiții eToro lanseaza prima campanie publicitară produsă aproape în întregime cu ajutorul inteligenței artificiale. Campania va fi difuzată în timpul tuturor celor 16 zile de acoperire în direct a Jocurilor Olimpice Paris 2024 pe Eurosport și va fi transmisă pe canalele discovery+ și Max – în 45 de piețe și 19 limbi.
Nir Smulewicz, CMO al eToro, a declarat: „Această campanie prezintă modul în care eToro a permis investitorilor din întreaga lume să acceseze piețele globale, să se conecteze între ei și să acceseze instrumentele de care au nevoie pentru a-și dezvolta cunoștințele și averea.
eToro a valorificat întotdeauna tehnologiile emergente pentru a stimula inovarea pentru utilizatorii noștri, iar abordarea noastră față de AI nu este diferită – AI fiind deja implementată în mai multe domenii ale afacerii, inclusiv marketing și servicii pentru clienți. AI are un potențial uriaș, dar suntem la începutul acestei călătorii. Sunt incredibil de mândru de echipa noastră pentru pasiunea și entuziasmul cu care au îmbrățișat acest proiect și aștept cu nerăbdare să testăm și alte inițiative AI în cadrul eToro.”
eToro a devenit primul brand important care utilizează recent lansatul instrument AI de editare video și storyboard LTX Studio de la Lightricks pentru a produce o campanie publicitară internațională. Imaginile inițiale, cadrele statice și în mișcare au fost create cu ajutorul tehnologiei AI a LTX Studio, care a înlocuit nevoia de filmare „live” la fața locului. Sunetul și vocea au fost adăugate ulterior din surse externe pentru a realiza produsul final.
CEO-ul și co-fondatorul Lightricks, Zeev Farbman, a declarat: „Suntem încântați să colaborăm cu eToro la această campanie revoluționară – prima inițiativă publicitară majoră dezvoltată de LTX Studio. Platforma noastră bazată pe inteligență artificială eficientizează procesul creativ, permițând profesioniștilor să accelereze procesul de creație, să simplifice pre-producția și să genereze conținut final convingător cu o eficiență reală.”
eToro este un sponsor important al echipelor și evenimentelor sportive din întreaga lume, producând anterior o reclamă pentru show-ul de la jumătatea NFL Superbowl LVI și susține echipe din cele mai importante ligi sportive din lume, inclusiv English Premier League, German Bundesliga, UK Premiership Rugby, Spanish Liga ACB și Rugby Australia, dar și CFR Cluj din România.
eToro este o platformă de tranzacționare și investiții care vă permite să investiți, să partajați și să învățați. Am fost fondată în 2007 cu viziunea unei lumi în care toți pot tranzacționa și investi într-un mod simplu și transparent. În prezent, avem peste 35 de milioane de utilizatori înregistrați din peste 100 de țări. Credem că există putere în cunoștințele împărtășite și că putem avea mai mult succes dacă investim împreună. Așa că am creat o comunitate de investiții colaborativă concepută pentru a vă oferi instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă spori cunoștințele și averea. Pe eToro, puteți deține o gamă de active tradiționale și inovatoare și puteți alege cum să investiți: tranzacționați direct, investiți într-un portofoliu sau copiați alți investitori. Puteți vizita centrul nostru media aici pentru cele mai recente știri.
Despre Lightricks
Lightricks este un pionier în tehnologia inovatoare care reduce decalajul dintre imaginație și creație. În calitate de companie IA-first, cu misiunea de a construi o platformă inovatoare de creare foto și video, permitem creatorilor de conținut și brandurilor să producă conținut captivant și de înaltă performanță. Tehnologia noastră de ultimă generație se concentrează pe procesarea fotografiilor și a clipurilor video și se bazează atât pe cercetări grafice computaționale revoluționare, cât și pe funcții generative de inteligență artificială. Suita de aplicații de creare de conținut Lightricks are peste 730 de milioane de descărcări în întreaga lume.