Now Reading
Malvina Cservenschi: emotii si lux in noua Casa de bijuterii Malvensky

Malvina Cservenschi: emotii si lux in noua Casa de bijuterii Malvensky

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Malvina Cservenschi a inaugurat prima Casa de Bijuterii Malvensky intr-un spatiu cu rezonante istorice, urmarind o viziune clara: o calatorie a traditiilor, simbolurilor si valorilor prin crearea de bijuterii unicat!

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Malvina Cservenschi este genul de femeie aparent delicata si fragila, dar cu o forta greu de imaginat. Cand isi propune sa realizeze un obiectiv, isi urmareste cu asiduitate scopul pana reuseste nu numai ceea ce si-a propus, ci…”performanta”! Am urmarit-o inca din 2005, cand am realizat un interviu pentru o revista, iar Malvina prezenta rubrica Meteo la postul national de televiziune, ca mai tarziu sa devina prezentatoarea principalului jurnal de stiri TVR1. Am urmarit-o de pe bancile scolii, cand s-a inscris nu la unul, ci la doua mastere in cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice “David Ogilvy” din Bucuresti, unde am fost colege, apoi cand a pus  bazele brand-ului Rhea Costa alaturi de Andreea Constantin. Mereu a fost perseverenta si calculata, de neoprit in ceea ce si-a propus, iar cam acelasi lucru s-a intamplat si cu brand-ul Malvensky care a trecut de la realizarea de bratari delicata cu snur rosu la o casa de bijuterii de lux, ce se doreste a fi unica in Romania prin concept si stil!

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

“Noua Casa de bijuterii Malvensky marcheaza urmatorul nivel in dezvoltarea brandului, in pozitionarea drept cel mai iubit brand de bijuterii romanesc. Ne dorim sa va oferim o experienta completa, la nivel de design, calitate, emotie, dar si spatiu, energie si atmosfera cu care va intampinam”, declara Malvina Cservenschi.

Pe un teritoriu incert, care a fortat multi antreprenori sa puna investitiilor in 2020, Malvina Cservenschi a indraznit o mutare curajoasa: sa relocheze afacerea intr-un loc premium, la adresa Lascar Catargiu, 46. “Relocarea in noul spatiu este pasul firesc pe care il facem ca sa consolidam pozitionarea noastra de business: un punct de referinta pentru toti iubitorii de bijuterii cu semnificatie, dar si pentru urmatoarea etapa, bijuteriile din colectiile de lux, cu diamante si pietre pretioase”. declara Malvina Cservenschi. Astfel, brandul de bijuterii urmeaza o viziune foarte clara, atent gandita inca din 2012: o calatorie a traditiilor, simbolurilor si valorilor prin crearea de bijuterii unicat.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Casa Malvensky este casa care reuneste eleganta, emotiile si luxul intr-o atmosfera calda, prietenoasa si sub un acoperis cu insemnatate. Tot ceea ce producem are o poveste si transmite o emotie.  Energia casei si a creatiilor Malvensky transcende definitia standard a unei bijuterii. Ele poarta insemnatate, emotie si mesaj. Acum onorate si de spatiul pe care il ocupam, o cladire istorica maiestuoasa, eleganta si primitoare in egala masura”.

Cum este in casa noua? Ai ales o clădire interbelica cu arhitectura superba, cum ai rezonat cu acest loc? Este un vis implinit, care a pornit de fapt de la o viziune, mai exact o revelatie. Am visat pentru Malvensky un loc care sa se ridice la nivelul celor mai impresionante cladiri ale brandurilor de lux din afara. Imi doream sa fie in centru, pe o strada cu renume si sa aiba o poveste. Casa Malvensky este casa care reuneste eleganta, emotiile si luxul intr-o atmosfera calda si prietenoasa. Tot ceea ce cream si producem are o poveste si transmite o emotie.  Energia casei Malvensky si a creatiilor noastre transcende definitia standard a unei bijuterii. Ele poarta semnificatie, emotie si mesaj. Acum onorate si de spatiul pe care il ocupam, o cladire istorica maiestuoasa, eleganta si primitoare in egala masura, unde fiecare client care ne trece pragul se poate simti ca acasa. 

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

In 2008-2010 bijuteriile tale erau in stadiul de proiect, 10 ani mai tarziu ai un brand solid. Cata munca ascunde acest proiect? Construirea, dezvoltarea si mentinerea in top ale unui brand sunt asemenea unui iceberg. Din afara se poate observa doar varful, insa puterea reala sta in adancuri. Acolo se regasesc adevaratele eforturi ale mele, ale echipei  si ale tuturor celor implicati. Sacrificii, alegeri dificile, nopti nedormite, framantari interioare, epuizare, resetare. Totul insa conduce catre atingerea obiectivului propus: de a face Malvensky brandul cel mai iubit din Romania si, de ce nu, in viitor, din afara. Tot cea ce ne poarta semnatura, de la loc la comunicarea cu clientul, urmareste fidel viziunea pe care o actualizez periodic alaturi de business coach-ul meu Dana Maria Nagy si pe care o aplic in fiecare zi, de la cele mai mici taskuri la obiectivele majore. Este o munca enorma, dar reconceptualizata, de fapt, intr-o misiune! Si cand simti lucrurile in acest fel, totul merita!

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Care sunt noutatile colectiei de toamna-iarna 2020? Pentru Malvensky, 2020 si viitorul pe termen mediu spre lung se traduce in “Colectia de Diamante” si inele de logodna, un univers educational si aspirational la care am lucrat in ultimii doi ani si care, acum la sfarsitul lui noiembrie, devine realitate. La fel de real precum aceasta piatra pretioasa, cel mai puternic element natural, este si ceea ce-mi doresc pentru Malvensky: sa aiba forta, rezistenta si stralucirea unui diamant. Pentru eternitate.

Ce prefera in acest moment romancele: aurul, diamantele, opulenta? Investitia in aur si diamante este in continuare una dintre cele mai sigure, in contextul socio-economic preconizat pentru urmatorii ani. Totodata, clientela de lux catre care ne adresam considera investitia in aur si diamante una emotionala si chiar aspirationala, nevoia de lux fiind una naturala, deja creata in mintea clientului, fie ca este recunoscuta public sau nu.  Achizitia unui diamant nu are ca scop „instant gratification”, ci semnifica o aspiratie sau o expresie a statutului, a imaginii pe care o afisezi. Un diamant este mostenirea pe care o porti si totodata o lasi mai departe.

Miscarile pe care le facem pe piata romaneasca de bijuterii sunt un act de curaj intr-o perioada dificila, insa se anunta si unul inteligent; aurul si diamantele vor avea un „return of investment” semnificativ, neconditionat de “anxietatea” pietei.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Cat vindeti online si cat fizic, in showroom? Primiti multe comenzi din strainatate? In momentul de fata 50% din incasari provin din online, dar avem planuri mari de dezvoltare a platformei, care inca nu a aratat tot ce poate. Cel mai des facem livrari in UK, Germania, Austria, Franta, Italia, Spania.

Cum ai descrie in câteva cuvinte brand-ul pe care l-ai construit? Cred ca ceea ce ne departajeaza si ne transforma in cel mai iubit brand romanesc sunt urmatoarele aspecte: creativitatea, calitatea si povestea  produsului, fie ca vorbim de o bijuterie complexa, de un accesoriu cum este o curea sau o esarfa de matase, fie ca vorbim de produsele clasice. Echipa: mereu ne uitam ce, cum, cine poate fi mai bine instruit, mai bine multumit sau mai bine valorificat in onoarea lui, a brandului si a clientului. Investim in traininguri, in cultura de lucru si in calitatea vietii de zi cu zi in Malvensky.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Cum v-a afectat pandemia? Pandemia a adus provocari. Partea buna este ca am reusit sa pastrez toata echipa, pentru ca este important in echipa noastra sa ne stam alaturi. Partea grea, insa, este ca am inregistrat o usoara scadere a vanzarilor, odata cu oscilatia pretului aurului. Am reusit sa ne mentinem constanti prin decizii si actiuni de zi cu zi. Am investit mult volum de munca si atentie in online. Cuvintele cheie au fost reorganizare si adaptare, dar poate cel mai valoros impact a fost procesul de constientizare prin care am trecut. In acel moment de criza, te opresti, te uiti la tot ce ai, analizezi ce e bine si ce nu e bine, cu ce ramai si ce e de curatat, ce e de imbunatatit si ce e de schimbat. Si asta am facut. Mereu suntem focusati pe faptul ca, oricare ar fi contextul social, oamenii inca isi doresc si isi vor dori sa ofere bucurie celor din jur in momentele cele mai importante din viata lor, prin alegerea unui cadou cu semnificatie.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Domeniul nostru are parte de un paradox: pe de o parte, o bijuterie sau un accesoriu Malvensky reprezinta stralucire, eleganta, lux, rasfat. Dar pe de alta parte, este o necesitate, o emotie, un simbol cu insemnatate la care apelezi de cate ori vei sa transmiti cuiva cat de important este pentru tine, de cate ori vrei sa transmiti un mesaj cu simbolistica si traditie, de cate ori vrei sa onorezi folclorul romanesc sau pur si simplu sa oferi un gand bun si cu o valoare personala. Pandemia a adus si va aduce schimbari in toate domeniile. Dar acest paradox, insotit de faptul ca aurul reprezinta o investitie, nu o cheltuiala, ne situeaza printre cei norocosi.  Vom avea mereu un spatiu fertil de interactiune cu clientii, daca avem o viziune creativa si corecta.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Ce prevezi pentru 2020 in zona de retail de lux, unde te plasezi in acest moment?Lansam chiar acum o colectie complet diferita de cele anterioare, trecand de la simplitate clasica la lux. Lansarea Malvensky Diamonds debuteaza cu Colectia Graceful Diamonds si este inspirata de Grace Kelly si eleganta sa iconica. La baza designului de bijuterii se regaseste modelul petalei inspirate din Coloana Infinitului (definitorie pentru brandul Malvensky), prin care clientii pot sa-si creeze diferite forme unice de bijuterii.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

De asemenea, in primavara anului viitor va avea loc lansarea colectiei inelelor de logodna cu diamante si pietre pretioase si, ulterior, in toamna, o noua colectie dedicata unui icon al elegantei regale autohtone, Regina Maria a Romaniei. In ceea ce priveste prezenta online, urmarim sa ne consolidam pozitia de expert in diamante si prin crearea de continut educational relevant, pentru publicul interesat sa inteleaga munca si semnificatia incrustate in diamante. Cred ca oamenii isi vor dori si vor simti nevoia de frumos, indiferent de vremuri si de situatia economica. Iar noi vom continua sa le propunem acel produs pe care il viseaza si si-l doresc sa-l poarte sau sa-l ofere in momentele importante ale vietii.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Investitia in flagship store-ul din Lascar Catargiu 46 este in egala masura financiara, cat si emotionala si chiar aspirationala, facand parte din perspectiva pe termen lung creionata de Malvina Cservenschi.

Casa de Bijuterii Malvensky se afla intr-o adevarata bijuterie arhitecturala cu trei niveluri, pe cea mai frumoasa strada a Bucurestilor. Terenul a apartinut cuplului Zoe Camarasecu si Alexandru Zissu, rude ale familiei regale. Vila de lux a fost construita in 1910 dupa viziunea arhitectului Toma Dobrescu, educat la Paris, pentru familia Sofia Ioanid si Nicolae Gheorghiu – intemeietorul spitalului Filantropia din Capitala.

See Also
Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Pentru a pastra farmecul elegant si regal, in stil eclectic de inspiratie franceza, multe elemente si decoratiuni originale au fost restaurate. De aceea, cladirea are si valoare arhitecturala si simbolica – unele elemente regasite in decorul original au apartinut unui furnizor al Casei Regale din acea perioada.

 “Casa de bijuterii este un concept din epoca interbelica, care se leaga natural cu noua locatie si cu povestea noastra. Este ca un fir rosu pentru Malvensky. Traditia a inceput cu familiile de artizani care creau bijuterii unicat pentru aristocrati, lasand mostenire acest mestesug. Urmand firul, compania se adreseaza unei clientele variate atat prin locatie, prin colectiile de bijuterii clasice, dar si colectiile premium, prin serviciile excelente de customer service si prin viziunea Malvensky in sine”.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Noua Casa Malvensky se intinde pe un spatiu de 500 mp si doua etaje. La parter sunt expuse colectiile clasice si accesoriile, iar etajul intai va fi destinat colectiei de bijuterii cu diamante si pietre pretioase, ce urmeaza sa fie lansata. Investitia financiara initiala a fost depasita in acest proiect, ajungandu-se la suma de aproximativ 120 000 euro. 

“Experienta celor care descopera Casa Malvensky incepe din momentul in care clientul paseste pe “bulevardul cu cele mai frumoase case din Bucuresti”. Esti initiat intr-un spatiu atemporal, elegant si stralucitor, unde te intampina valetul. Urmeaza intalnirea cu consultantii de vanzari care te ghideaza in aceasta calatorie prin universul Malvensky”.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Printre serviciile premium oferite clientilor brandului romanesc se numara sedintele de consultanta in zona de bijuterii bespoke cu designerul Malvina Cservenschi, colectiile de bijuterii cu diamante, spatii speciale dedicate inelelor de logodna și verighetelor. Aceleasi servicii de lux si un tur virtual al Casei de bijuterii Malvensky se regasesc si in spatiul online.

Malvina Cservenschi despre prima casa de bijuterii Malvensky

Malvensky este o companie romaneasca de bijuterii, inspirate din traditii si simboluri culturale, si furnizor oficial de bijuterii al Casei Regale din Romania. Produsele sunt realizate dupa un design original, creat de catre Malvina Cservenschi, director de creatie,  expert in diamante si fondatoarea brandului. Infiintata in 2012, compania are astazi 15 angajati si detine un shop online,  cat si Casa de Bijuterii, unde isi asteapta clientii pentru o experienta absoluta, intr-o calatorie a traditiilor incapsulate in creatii din aur, diamante si pietre pretioase. 

Citeste si: Marea, marea Dragoste a Reginei Maria

 

 

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (2)

Comments are closed

"

© 2023 TheMooDBoard. ConceptFactory.ro all rights reserved

Scroll To Top