Now Reading
Tommy Hilfiger duce fenomenul global Stray Kids pe noi culmi!

Tommy Hilfiger duce fenomenul global Stray Kids pe noi culmi!

Campania, desfasurata pe fundalul orasului New York, ii prezinta pe superstarurile K-pop in piese clasice de inspiratie urbana, redefinind conceptul de a visa maret. Cei opt membri ai grupului intruchipeaza increderea dinamica ce leaga brandul de radacinile sale, campania fiind un omagiu adus ideii ca nicaieri nu e ca acasa — in special in New York City. Aceasta capteaza vitalitatea, increderea si spiritul ambitios ce stau in centrul naratiunii

Tommy Hilfiger este un simbol al stilului american,” au spus Stray Kids. „De fiecare data cand il vizitam, ne ajuta sa ne simtim ca acasa prin stilul sau prep atemporal – ne face sa simtim ca orice este posibil. Suntem foarte entuziasmati ca fanii nostri sa ne vada in varful lumii in aceasta campanie iconica din New York.”


Skyline-ul New York-ului este scena suprema pentru un moment iconic din cultura pop,” a spus Tommy Hilfiger. „Pentru a treia noastra campanie cu Stray Kids, i-am dus la inaltimi noi – ipostaza aceasta de a fi deasupra orasului m-a inspirat de la inceput si a fost modalitatea ideala de a evidentia stilul lor distinctiv, care intruchipeaza perfect energia vibranta a New York-ului.”


Colectia Toamna 2024 este inspirata de New York City, casa stilului american clasic,
canalizand spiritul unic al orasului si reinterpretandu-l cu o nota distinctiva Tommy.
Continuand traditia de a integra detalii atletice in fiecare colectie, gama de haine sport casual ofera reinterpretari contemporane ale siluetelor clasice, inclusiv pantaloni chino cu taietura eleganta, pulovere cable-knit rafinate si polo-uri actualizate. Printre punctele de atractie ale sezonului se numara un palton modernizat din lana in nuanta camel ca piesa perfecta pentru layering, o geaca puffer supradimensionata in carouri elegante, precum si
paltoane tip pea coat stilate in navy intens si jachete bomber cu detalii inspirate din stilul varsity.

See Also

Pulovere moi, camasi Oxford clasice si sacouri croite cu maiestrie sunt create pentru
a fi purtate in straturi, in timp ce mocasinii si ghetele Chelsea elegante sunt o declaratie de versatilitate si eleganta cotidiana. Usor de purtat, dar cu impact, este o abordare moderna a stilului atemporal cool, indiscutabil legat de NYC si de esenta Tommy.

Senzatiile globale ale K-pop-ului, Stray Kids, cuceresc lumea cu lansarea recenta „ATE”, consolidandu-si faima internationala prin obtinerea primului loc in Billboard 200, pentru cincea oara consecutiv. Grupul isi extinde statutul de lunga durata ca parte a familiei Tommy, dupa ce a aparut in campaniile TOMMY HILFIGER Toamna 2023 si Primavara 2024.
Fotografiati in culorile iconice ale brandului, rosu, alb si albastru, membrii trupei, Bang Chan, Lee Know, Changbin, Hyunjin, HAN, Felix, Seungmin si I.N, au fost surprinsi in portrete naturale si pline de energie de catre Alisdair McLellan.

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2023 TheMooDBoard. ConceptFactory.ro all rights reserved

Scroll To Top