Now Reading
INSPODESIGN caută cei mai talentați tineri designeri de produs din România

INSPODESIGN caută cei mai talentați tineri designeri de produs din România

Mobexpert, cel mai iubit brand românesc de mobilier, caută cei mai talentați tineri designeri de produs din România. În acest sens, Mobexpert lansează competiția INSPODESIGN la care invită să participe studenții universităților de arhitectură din țară, indiferent dacă au avut sau nu în programă disciplina de design de produs.

Aceștia trebuie să depună un proiect de design de produs de mobilier original, inovator și futurist, care să reprezinte punctul principal de atracție într-o casă, până la data de 31 octombrie 2024, pe www.mobexpert.ro/inspodesign. Proiectul va fi analizat de juriul de specialitate, care va identifica astfel potențialul creativ al participantului.

În data de 15 noiembrie se vor anunța cei 10 finaliști care vor participa ulterior la Marea Finală de la București, din 15 decembrie. În cadrul finalei, sub supravegherea juriului, fiecare student va realiza un design de produs de mobilier, pe o temă comunicată de organizatori, respectând criterii ce țin de creativitate, originalitate, estetică și fezabilitate, și va prezenta proiectul final în fața comisiei de jurizare.

În urma departajării juriului, vor fi desemnați trei câștigători, ce vor primi premii în valoare de 4500 de euro, oferite de Mobexpert.

Studentul care se va clasa pe locul 3 va primi 500 de euro, cel de pe locul 2 va primi 1000 de euro, iar marele câștigător, ocupantul locului 1, va primi 3000 de euro și, în plus, proiectul lui va fi transformat în realitate de Mobexpert. Compania va produce, în serie limitată, obiectul de mobilier proiectat de student, în lunile ce vor urma finalei. Produsul poate fi inclus în catalogul Mobexpert și poate fi expus într-un showroom Mobexpert, alături de informații despre autorul acestuia și despre competiția INSPODESIGN.

Juriul INSPODESIGN este compus din Diana Marinescu, designer de produs mobilier în cadrul grupului Mobexpert, Anca Scutariu, designer de interior Mobexpert, Alexandra Buia, architect, fondator al Departamentului de Design Interior din cadrul Mobexpert, Bogdan Ioniță, asist. Dr. Designer, și Florin Cobuz, architect, fondator Nod Makerspace și Atelierele de Printare și Machetare ale Universității de Arhitectură „Ion Mincu”.

„Credem cu tărie în puterea creativității și în potențialul enorm al tinerelor talente din România. Prin competiția INSPODESIGN, dorim să le oferim studenților pasionați de designul de mobilier posibilitatea de a-și  exprima viziunea și de a-și evidenția abilitățile. Scopul nostru este să inspirăm și să susținem generația viitoare de designeri, oferindu-le nu doar recunoaștere, ci și oportunitatea unică de a vedea cum ideile lor prind viață. Ne dorim ca această competiție să devină un punct de referință în cariera lor și o rampă de lansare către o carieră de succes în designul de mobilier”, declară Adelina Badea, CEO Mobexpert.
 
Calendarul concursului INSPODESIGN
9 Septembrie – Lansare Concurs – faza de preselecție,
9 Septembrie – 1 Octombrie – perioada de trimitere a întrebărilor la adresa de email: inspodesign@mobexpert.ro,
5 Octombrie – Afișarea răspunsurilor la întrebările primite pe pagina Concursului InspoDesign,
31 Octombrie – Data limită de transmitere a proiectelor, împreună cu formularul de înscriere, prin intermediul site-ului,
15 Noiembrie – Afișarea celor 10 proiecte finaliste selectate în urma jurizării,
15 Decembrie – Faza finală a Concursului și Gala de Premiere la București.
 
Criterii de jurizare în Marea Finală INSPODESIGN

În cadrul procesului de jurizare a ambelor faze ale Concursului, membrii Juriului vor lua în considerare următoarele criterii:

  • Creativitatea propunerii – atât în ceea ce privește alegerea obiectului, cât și la nivel de design;
  • Originalitatea ideii din spatele produsului creat și factorul inovator pe care îl aduce acesta;
  • Fezabilitatea designului produs, măsurată în fluența modului de asamblare;
  • Imaginea obiectului și estetica lui;
  • Factorul comercial – strategia prin care răspunde produsul la nevoile pieței și ce i-ar face pe oameni să îl achiziționeze;
  • Claritatea prezentării ideii în planșele de Concurs și calitatea discursului – exclusiv în faza finală a Concursului.

Înscrierea în Concurs este gratuită.

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2023 TheMooDBoard. ConceptFactory.ro all rights reserved

Scroll To Top