Now Reading
Laura Hincu: “Ramanem in mentalitatea sud-est europeana sau acceptam ca schimbarile in bine inseamna munca si curaj?!”

Laura Hincu: “Ramanem in mentalitatea sud-est europeana sau acceptam ca schimbarile in bine inseamna munca si curaj?!”

Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Matasea si casmirul sunt doua dintre cele mai valoroase fibre textile din lume care, pe langa un aer sofisticat, iti asigura confort si calitate ca nimic altceva“, este de parere designer-ul Laura Hincu care a creat o poveste de dragoste cu aceste materiale ce iti mangaie pielea intr-o lume devorata de moda fast-fashion si de produsele mass-market.

  Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Brand-ul pe care il reprezinti este unul de nisa. Realizezi haine din matase, iar in aceasta iarna ai lansat o colectie din casmir. Cum percepe publicul din Romania aceasta zona sofisticata a modei? Da, produsele de pe shop.laurahincu.ro sunt affordable luxury, segment definit prin confort, calitate si etica la cel mai accesibil pret cu putinta. Este normal ca parerile sa fie impartite in functie de educatie, interese si venituri, insa singura problema este ca 30 de ani nu au fost de-ajuns sa creeze o masa critica de romani care inteleg ce e cu adevarat luxul si care il si coreleaza cu un stil de viata echilibrat.

Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Dupa aproape 20 de ani de fast-fashion si moda mass-market, simti ca s-a creat un apetit catre materiale de calitate, haine sofisticate, consum constient si responsabil? Cu siguranta, interesul a fost in crestere de la an la an, iar pandemia a accentuat preocuparea de a evolua corect. Anul acesta o sa fie despre rezilienta si probabil ca va reprezenta un moment de cotitura – ramanem in mentalitatea sud-est europeana sau acceptam ca schimbarile in bine insemna munca, autoeducare si curaj, la nivelul fiecarei persoane.

Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Pe paginile social media ai creat o zona educativa in care vorbesti despre alfabetul culorilor, cat de mult conteaza ca designerii sa se implice in ghidarea pubicului consumator? Esential as zice, indiferent daca ai un public mic sau foarte mare. Nu vad cum sa cresti un business (mai ales creativ) fara sa investesti si in educatie sau in responsabilitatea sociala. Efortul pe termen scurt cu efecte pe termen lung nu e o mentalitate prea des intalnita in Romania, dar e o reteta clasica pentru a supravietui in antreprenoriat.

Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Ce te inspira in realizarea colectiilor tale si ce mesaj vrei sa transmiti? Orice, de la context social la beletristica, de la feedback-ul clientilor pana la opere clasice de arta. Inainte de orice lansare, imi iau timpul necesar sa ajung la concluzia “pe care nu mai simt”, sa o analizez sau sa o trec prin diverse aprobari. Desi uneori e foarte dificil sa am rabdare, mereu am port in minte gandul daca ceea ce fac inseamna evolutie, personala sau colectiva, pe teme estetice care sunt adesea vazute ca frivole sau pe cele profunde ca incluziunea si sustenabilitatea.

Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Cum a fost pentru tine perioada Pandemiei, ce ai constientizat, cum te-ai reinventat si cum privesti catre viitor? Primele luni au fost cu multa informare, analize, planuri si incercări de a face business-ul relevant din nou. Vara si sfarsitul anului trecut au insemnat multa munca si proiecte in care am fost foarte implicata emotional si material, iar 2021 a inceput clasic cu procesul creativ – mai putina treaba și multa “forfota psihologica”. Despre viitorul apropiat, nu cred ca anul acesta o sa fie cu mult diferit de anul trecut, poate doar cu ceva imbunatatiri care sunt foarte binevenite. Cat despre reinventare, cred ca doar am fost mai atenta la ce e nevoie si la cum pot ajuta!

Laura Hincu – Exclusive Fashion Design este un brand 100% romanesc care se imparte intre partea de Private Fashion, unde designer-ul creaza articole unicat, si shopul on-line,  proportia celor doua fiind de 50%-50%. Pentru o anumita clienta, designerul Laura Hincu realizeaza o piesa vestimentara unicat, adaptata perfect nevoilor clientei respective. “Nu dublez modelele, nu dublez materialele, deci fiecare produs e unicat si din matase 100%“.

See Also
Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Designerul Laura Hincu povesteste despre buiness-ul cu matase si casmir

Shopul on-line, care este un magazin cu piese de baza ce include o linie loungewear, o zona demi-couture, piese vestimentare office, accesorii, o linie cu produse de casa si o linie dedicata femeilor insarcinate.

CITESTE SI: Poarta casmir responsabil





What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2023 TheMooDBoard. ConceptFactory.ro all rights reserved

Scroll To Top