Ziua Femeii si a Mamei, 8 martie este sarbatorita in intreaga lume de brand-uri si companii care au inteles rolul de netagaduit al reprezentantelor sexului feminin in societate!
O colectie capsula, lansata sub sloganul #Courage is GOLD este “indemnul” brand-ului INAIS care de 8 martie sarbatoreste nu numai femeia, ci si curajul!
Este vorba despre curajul de a fi curajul de a fi ele insele, de a-şi recunoaşte feminitatea, egalitatea/inegalitatea, unicitatea, talentul, potenţialul!
Astăzi, la mai mult de 100 de ani de la prima ei sărbătorire, haideţi să avem curajul de a ne dărui această zi, de a ne bucura de ceea ce avem şi de cine suntem! #CourageIsGold de la INAIS cuprinde o rochie tricou alba monogramata poate fi purtata indiferent de silueta, stil personal si imprejurari din spatiul personal al casei, cu iubitul, familia ori prietenii, in zona urbana, in weekend ori work from home.
“Aceasta bluza tricou One-Size face parte dintr-o colectie, pe care am intentionat sa o lansez in urma cu doi ani. Intre timp a venit pandemia si a ramas intr-un teanc de schite. La inceputul anului 2022 am decis sa o reiau, de 8 martie, se ziua curajului de a fi femeie. Habar nu aveam, pe atunci, ca va izbucni un conflict armat. Sunt cu gandul la toate femeile din lume care in aceste momente se lupta, se apara, dau nastere, cresc, supravietuiesc si mor“, spune Ina Isbasescu, creatoarea brand-ului. “Astăzi este vorba despre curaj. Curajul de a fi tu. Curajul de a alege ce îţi doreşti. Curajul de a spune DA, curajul de a spune NU. Curajul de a te iubi în orice moment al zilei, în orice formă a ta. Curajul este despre mine, despre tine, despre noi. Alege curajul în fiecare zi şi poartă-l în piept, cu mândrie”.
“No shame. No fear” este mesajul special din spatele colecției Answear.LAB Imaginea colecției este Sasha Sidorenko, multiplă campioană la box
originară din Ucraina.
Answear a donat deja 50.000 dolari către Crucea Roșie Ucraina.
Acum câteva săptămâni, în timpul creării noii colecții answear.LAB, echipa
Answear era sigură că „No Shame” va fi o colecție despre puterea femeilor și
lupta lor în a schimba rolul femeii în societate.
Dintr-odată, oamenii din lumea întreagă au fost șocați de evenimentele tragice din Ucraina la care nu se așteptau să fie martori. Echipa ANSWEAR și-a dat seama că nu numai femeile trebuie să fie puternice în această perioadă, ci întreaga populație.
Sasha Sidorenko, imaginea colecției answear.LAB „No shame. No fear."” a căpătat
un nou rol cu o semnificație mult mai mare decât a fost planificată la început. Colecția
”No shame. No fear” este despre puterea oamenilor greu încercați, care trebuie să
facă față amenințărilor de viață și de moarte.Astfel, Answear a luat decizia de a dona tot profitul din vânzarea colecției
limitate ”No shame. No fear” către Crucea Roșie din Ucraina, #helpforUkraine.
Fiecare secundă de întârziere contează acum mai mult ca oricând, de aceea
ANSWEAR a donat deja 50.000 dolari către Organizația Crucea Roșie. Pe parcursul
următoarelor zile, ANSWEAR va dona în continuare fiecare sumă provenită din
vânzarea colecției ”No shame. No fear”.
Campania se va desfășura concomitent în 10 țări și va transmite același mesaj
important, de a dona către Crucea Roșie din Ucraina. Pe Sasha Sidorenko,
imaginea colecției, publicul a mai văzut-o în reclama TV Answear din toamna lui
2021. Este originară din Ucraina, iar din 2014 s-a stabilit definitiv în Polonia. Este
multiplă campioană de Box și câștigătoare a Cupei Mondiale la kickboxing. Pe lângă
faptul că a înființat un club pentru a pregăti următorii campioni în lumea kickboxing-
ului, Sasha se preocupă foarte mult și de familia ei, considerând că familia este de
neînlocuit.
În povestea noii colecții în ediție limitată answear.LAB ”No shame. No fear.”,
imaginea ei a căpătat un nou sens: Sasha devine un simbol al luptei, al curajului și
rezistenței și, cel mai important, al SPERANȚEI.
Swarovski isi propune cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, dar și în orice altă zi, să fie recunoscuta ca o marcă pentru care egalitatea, diversitatea și incluziunea sunt concepte de bază și se mândreste cu faptul că susține femeile din cadrul companiei și din întreaga lume. “Fondatorul nostru, Daniel Swarovski, a stabilit principiile de corectitudine față de comunități și de mediu, care ne ghidează și astăzi. Înțelegem că succesul continuu al Swarovski depinde de respectul permanent pentru principiile lui Daniel. Datorită lor, ne concepem responsabilitățile pe o perioadă de generații, nu doar trimestre, și ele ne oferă platforma obiectivului nostru de conducere sustenabilă.
Strategia noastră consolidată pentru sustenabilitate marchează un nou start, nu linia de finiș. Ariile pe care ne vom axa concentrarea și angajamentele de mai jos sunt doar începutul abordării celor mai presante probleme ale planetei. Limitarea gazelor cu efect de sera, reducerea deseurilor si economia ciculara, folisrea materialelor prime din surse circulare si responsabile, sunt dezideratele companiei“, spun reprezentantii Swarovski.
Încă de la înființarea sa, în 2013, Fundația Swarovski a sprijinit inițiativele de emancipare a femeilor și a militat pentru egalitatea de gen la nivel global. De Ziua Internațională a Femeii, Swarovski sărbătoreste partenerii și munca depusă pentru a promova educația femeilor și un număr mai mare de femei în funcții de conducere, înaintând cu pași repezi către un viitor mai bun, caracterizat de egalitate.
“Fundația Swarovski a acordat sprijin unui număr de 1.098 de femei care au supraviețuit războiului din Nigeria, ajutându-le să-și refacă viața prin intermediul programului de promovare al organizației Women for Women International, în care femeile află care sunt drepturile lor și deprind abilități esențiale pentru viață și pentru activitatea de afaceri. Începând din 2015, Fundația Swarovski a sprijinit 1.113 de fete din India și Vietnam prin intermediul programului de educație pentru fete Room to Read. Prin intermediul acestui parteneriat, fetele au primit sprijinul necesar pentru a depăși barierele sociale și economice, asimilând abilități esențiale pentru a avea succes la școală și după absolvire“.
Furla sarbatoreste Ziua Internationala a Femeii printr-un video si o serie de portrete prin care surprind diverse persoane care lucreaza in companie, aratand personalitatile lor vibrante, inspiratia si punctul de vedere al angajatlor Furla intr-o serie de interviuri.
Top Line, compania lider în România în distribuția de produse și servicii de frumusețe profesională, se implică în continuare în susținerea categoriilor sociale dezavantajate. Prin prisma situației alarmante generată de conflictul militar din Ucraina, Top Line a decis să susțină familiile de refugiați sosite în România, atât din punct de vedere financiar, cât și oferind soluții pentru a putea avea surse de venit cât timp se află în țara noastră.
Astfel, compania va dona 2% din vânzările online, de pe www.topline.ro, în următoarele trei luni, va trimite pachete cu produse de îngrijire pentru femei și copii, și, împreună cu partenerii săi din țară, înființează locuri de muncă pentru refugiați, femei și bărbați deopotrivă.
“Suntem profund afectați de situația familiilor ucrainiene, a femeilor care se văd nevoite să se despartă de partenerii de viață și să lase în urmă tot ce au agonisit o viață întreagă. Este crunt numai să te gândești că, peste noapte, ești nevoit să iei o valiză și să părăsești țara, alături de copiii tăi, fără a avea un plan concret și pe nimeni care să te sprijine.
Până acum au trecut granița, în România, peste 300.000 de refugiați, iar o mare parte dintre aceștia au rămas aici și depind de ajutorul nostru, al tuturor.
Întâmplător, mesajul Top Line, încă de la începutul anului, este #WeCare, întrucât, prin serviciile pe care oferim, avem grijă de frumusețea și sănătatea semenilor noștri. Ne pasă și ne implicăm să îi ajutăm pe cei care au nevoie de ajutor.
În acest sens, am decis ca 2% din încasările pe care le vom avea în următoarele trei luni, în urma vânzării de produse de frumusețe pe www.topline.ro, să îi donăm către UNICEF, care derulează un amplu program de ajutor al familiilor de refugiați din țara noastră.Apoi, vom asigura un transport cu produse de îngrijire personală, prin intermediul a 10 asociații partenere.
Nu în ultimul rând, ne dorim ca familiile de refugiați să aibă o sursă de venit, astfel că am discutat cu partenerii Top Line din țară, clinici și saloane de înfrumusețare, și se vor înființa noi locuri de muncă temporare ce vor putea fi ocupate atât de femei, cât și de bărbați, care ar avea nevoie de un salariu în această perioadă. Top Line a sprijinit dintotdeauna industria de frumusețe profesională din România, a oferit logistica necesară înființării și susținerii afacerilor de profil și a ajutat astfel la eliberarea de noi locuri de muncă. Ne pasă de industria minunată în care activăm de peste 26 de ani, ne pasă de cei din jur și suntem bucuroși că putem ajuta”, declară Diana Baicu, Director General Top Line.
Top Line va distribui produsele de îngrijire personală prin intermediul a 10 asociații: Asociația Round Table 20, Asociația CONCORDIA, Asociația Copii pentru Viitor, Asociația Social Activ, Asociația șansa ta, Asociația specialiștilor în calitate, Asociația Tiberius, Asociația Mă Bucur de Viață, Asociația Pentru Ambulanța Bacău, Asociația Casa Tuturor.
În urmă cu doi ani, la începutul pandemiei, Top Line a avut o inițiativă similară, venind atunci în sprijinul medicilor din linia întâi. Compania a donat 1% din vânzările online, de pe www.topline.ro, precum și produse pentru igiena personală și articole de unică folosință.
„Mesajul Top Line, #WeCare, este acum mai relevant ca niciodată. Ne pasă de voi, avem grijă de sănătatea și frumusețea voastră și vă oferim astfel toate resursele necesare, produse și servicii de calitate. Știm că, dacă ne simțim bine cu noi înșine, și relația cu cei din jur va fi armonioasă, și lucruri bune se vor întâmpla”, încheie Diana Baicu, Director General Top Line.
Lansată în 1996, Top Line este cel mai mare distribuitor de tehnologie și produse profesionale destinate industriei de frumusețe din România, în portofoliul companiei aflându-se branduri de top precum Moroccanoil, Babor, Guinot, Joico,Kevin Murphy, Goldwell, Kryolan, Academie, Dermia Solution, LPG, CND, Blue Sky Mary Cohr, Classys, Tigi, Ultratone Silver Fox.