Now Reading
Mirela Bucovicean: In 2021 “Vom fi mai mult noi”!

Mirela Bucovicean: In 2021 “Vom fi mai mult noi”!

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Mirela Bucovicean este genul de femeie sofisticata despre care citeai in carti si te intrebai daca mai exista un astfel de “personaj” in societatea romaneasca contemporana?! Un amestec fin intre o fire intelectuala, o prezenta feminina, dar in acelasi timp sportiva care te face sa exclami: “Asa vreau sa fiu si eu, cand voi creste mare!”

Inainte de pandemie, o puteai admira la un eveniment monden intr-o desavarsita rochie de seara, apoi o puteai urmari in calitate de speaker sustinand un discurs fervent, ca in weekend sa o descoperi in calitate de pilot de raliuri ori pe un iaht!

Influencer, speaker motivational, “creierul” din spatele MoleculeF, Presedinta a Comisiei pentru Femei infiintata in 2019 de Federatia Romana de Automobilism Sportiv, antreprenor de succes, Presedinta a  Comisiei de Industrie Creativa din cadrul Confederatiei Nationale pentru Antreprenoriat Feminin si ocazional designer de interioare aceasta “lady multifatetata” te intriga si in acelasi timp te inspira prin alegerile ei de lifestyle, fashion si business. 

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Am provocat-o pe Mirela Bucovicean la o discutie sincera despre viata post-pandemie, moda si alegeri inteligente de viata, design interior si surse de inspiratie, schimbare si reinventare intr-un an 2021 cu o realitate nesigura si schimbatoare!

Se zice ca ce ne motiveaza cel mai puternic in viata, este foamea sau frica. In cazul meu, este frica de a nu ramane in urma, de a fi inutila, doar un alt suflet care trece prin viata fara sa lase ceva <<meaningful>> in urma. Si cum sunt o fire competitiva, stacheta mea, cu mine insami, este foarte ridicata”, spune Mirela.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Dupa un an de pandemie, lockdown, restrictii in care ne-am imbracat cu totii in treninguri, halate de casa si cel mult cu o camasa pentru o intalnire pe Zoom, cum mai vezi retail-ul in primavara anului 2021? Este o primavara grea. In continuare sunt restrictii sociale, o situatie incerta si asta limiteaza destul de mult apetitul pentru consum. Chiar daca ne-am intoarce la libertatea din 2019, dureaza pana ne vom reacomoda la nivel mental cu consumul… mai dureaza. Moda este o reflexie a societatii, asa ca si aici s-au reasezat categoriile cerute.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

In momentul de fata exista doua pareri: fie ca vom purta cu totii piese athleisure pe post de “uniforma urbana”, fie ca ne vom reindrepta catre extravaganta si haute-couture, chiar si in supermarket, in lipsa unor alternative de etalare a garderobei. Tu de ce parte a baricadei te pozitionezi? La nivel macro, mizez pentru 2021 pe “athleisure”. Desigur ca este si un segment de nisa, care va dori sa se simta „alive”, sa-si aminteasca cum era in „vremurile bune”, dar la nivel general, cred ca ne va lua ceva timp sa ne urcam din nou pe tocuri si sa fim cochete. Chiar si pentru cei care nu au neaparat limitari financiare, exista o retinere in a cheltui, pentru ca privim viitorul ca pe o necunoscuta si necunoscuta nu-i place creierului nostru, o vede ca pe un pericol. Asa ca va intra repede in functiune sistemul de conservare, de supravietuire.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Saptamanile Modei din marile Capitale europene si din NY au gasit variante digitale de a-si prezenta colectiile, crezi ca brand-urile au reusit sa transmita acelasi gen de emotie ca in anii precedenti consumatorilor de moda? Cu siguranta nu. Vestimentatia de lux intra in capitolul aspirational – cumparam lucruri scumpe pentru apartenenta, statut, declarativ. In piramida nevoilor, luxul este undeva sus, departe de cele primare. Asa ca, intr-o perioada de schimbare a paradigmei de comunicare si consum, dar si de ce este important pentru noi, lipsa fastului nu poate asigura acel mecanism de marketing – „create demand”.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Multi “futuristi” sunt de parere ca a trecut momentul in care oamenii isi traiau viata catre exterior, iar acum se indreapta catre interior, catre sine si catre intimitate. Personal, simti o reintoarcere catre propria persoana, o reinventare ori redefinire? Resetarea pe care ne-a dat-o pandemia este una de care noi, ca omenire, aveam nevoie, dar nu voiam sa ne oprim. Am luat anul 2020 ca un nou punct de plecare, in care focusul a fost catre propria persoana, reasezare, redescoperire, regandire a ceea ce-mi doresc pentru urmatoarea decada. Si cred ca este bine asa cum este. O resetare fortata, dar bine venita, ca sa nu uitam ce cadou minunat este viata si sa o pretuim dincolo de consumul de multe ori indreptat, asa cum zic futurologii, pentru impresionarea celoralti.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Karim Rashid spunea ca trebuie sa regandim design-ul interior, sa avem spatii cu ferestre mari si mai multa functionalitate. La randul tau esti pasionata de amenajari interioare, cum crezi ca ar trebui sa redaptam spatiul casei noastre catre o mai buna functionalitate? Cred ca cel mai important este sa facem din „casa”, „acasa”. Sa fie un spatiu in care sa ne simtim confortabil. Apoi, pentru ca multi lucreaza de acasa, sa avem un spatiu bine delimitat pentru munca, de preferat in lumina, sa ne mai imbunatateasca starea de spirit. Plantele joaca un rol benefic. Sa aducem natura in casa. La capitolul functional, o saltea pe care sa dormim bine e necesara si o baie pe care s-o putem numi „micul nostru SPA”. S-a demonstrat cat de bine face arta spiritului, asa ca daca nu aveti deja peretii plini de tablouri, poze, gravuri, acum ar fi un moment bun pentru redecorare!

CiTESTE SI: Interviu cu Karim Rashid

See Also
Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Ai un stil eclectic, surprinzator, atat in vestimentatie, cat si in amenajari interioare. Care sunt directiile dupa care te ghidezi cand iti compui o tinuta sau iti regandesti un spatiu in care muncesti ori traiesti? Ma gandesc ce vreau sa transmit prin partea estetica. Atat vestimentatia, cat si casa, este o reprezentare a propriei personalitati, a fiecaruia dintre noi. Combin mereu lucruri noi cu vechi, scumpe cu ieftine, dar niciodata de proasta calitate, traditia cu viitorul. Echilibrul, as zice, este un cuvant cheie, pe care ar fi indicat sa-l urmarim in volumetrii, proportii, culori si declaratii.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Stiu ca esti o mare “calatoare”, dar am observat ca in ultimul an ai fost mai retrasa. Care a fost strategia ta personala in toata aceasta perioada referitor la vacante ca parte a lifestyle-ului contemporan? Vacantele le-am avut in zone retrase, cu putini oameni si putin trafic. Am preferat sa stau mai mult pe mare. Ce-i drept, pana sa se instaleze restrictiile puternice la nivel mondial, as fi plecat oriunde, dar apoi verificam cum stateau in ultimele doua saptamani cu numarul de infectii, si uite asa, rand pe rand, am mai taiat inca o plecare de pe lista. N-a fost rau, pentru ca am avut mai mult timp sa stau cu mine. Am constat ca sunt o companie placuta, chiar interesanta, asa ca nu m-a deranjat izolarea. Pentru vara aceasta am deja trei vacante antamate, doua pe mare si una pe o insula mica, izolata. La acestea mai adaug raliurile, care inseamna inca cinci zile pe luna plecate in tara. Probabil nici in acest an nu voi calatori prea departe… cel putin nu pana cand primim unda verde.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Ce te inspira zi de zi si cum iti incarci bateriile? Ma inspira oamenii care fac ceva pentru altii, cei care fac performanta, artistii si intelectualii. Probabil ca imi doresc sa fiu mai mult, mai buna, in fiecare segment pe care l-am mentionat. Bateriile mi le incarc schimband registrul, fie ca plec la raliuri, pe mare, ori in natura. Si cand simt ca oboseala ori povara gandurilor este prea mare, ma retrag o zi sa fiu doar cu mine.

Manageriezi un site cu designeri romani, un concept-store, un business care se remarca prin personal branding, esti ambasador pentru diferite branduri, organizezi evenimente. Cum iti pastrezi acest tonus pentru a face atat de multe lucruri? Ma hranesc cu satisfactia lucrului bine facut. Cred ca asta ma face sa-mi pastrez tonusul. Dar importanta mi se pare si motivatia. Cum ti-o pastrezi, constant, chiar si cand lucrurile nu merg bine? Se zice ca ce ne motiveaza cel mai puternic in viata, este foamea sau frica. In cazul meu, este frica de a nu ramane in urma, de a fi inutila, doar un alt suflet care trece prin viata fara sa lase ceva „meaningful” in urma. Si cum sunt o fire competitiva, stacheta mea, cu mine insami, este foarte ridicata.

Interviu cu Mirela Bucovicean Molecule-F despre moda lifestyle si reinventare

Care sunt predictiile tale pentru 2021 in privinta lifestyle-ului, trendurilor, reinventarii? La nivel macro, o virare puternica, probabil 80% din business, in zona online. Apoi, curentul feminist din ce in ce mai prezent. Aici sper intr-o constructie sanatoasa in privinta egalitatii de gen. Ar fi o capcana sa ne indreptam catre feminism in extremis. In privinta vacantelor, cred ca va fi un boom imediat ce vom putea calatori liber. Vom trai totusi o viata hibrid, cu „work from home” mai mult decat inainte, cu intalniri on -line si din ratiuni practice: time management, cu o socializare asumata si mai atenta. Moda va trebui sa imbratiseze notiunea de sustenabilitate si reciclare, iar noi sa consumam cu mai multa atentie. Aici vad o mare oportunitate in revansarea produselor deja intrate in circulatie, adica second hand si branduri de lux. Wellbeing-ul iarasi va fi urias! Este un domeniu catre care se vor indrepta multi si pe care-l anunt de mai bine de patru ani. Cred ca abia acum infloreste cu adevarat. In inchidere, as zice ca vom fi mai mult „noi”.

What's Your Reaction?
Excited
2
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2023 TheMooDBoard. ConceptFactory.ro all rights reserved

Scroll To Top