Tonuri calde, de pamant si nuante pastelate, spatii aerisite si lejere, accesorii din materiale naturale si sustenabile, sunt propunerile brand-urilor de design interior pentru amenajarea locuintei in aceasta primavara a reinnoirii in care cautam calmul si serenitatea!
Brand-ul H&M propune sa faci loc pentru tine in propria casa. Colectia de primavara de obiecte de casa este realizata pentru o viata traita din plin, chiar si pe timp de pandemie. “Gaseste utilizari inovatoare pentru anumite obiecte si foloseste-le intr-un mod in care sa corespunda nevoilor tale“, spun reprezentantii brand-ului.
Iata ce ne propun pentru a ne reorganiza casa: regandind modul in care este folosit un anumit spatiu, poti gasi modalitati de a folosi diferit camerele.
Creeaza un spatiu de lucru in locuinta facand loc in living unui birou pe colt comod.
Bucura-te de un mic dejun desavarsit. Scoate la iveala artistul din tine si foloseste fata de masa pe “post de panza”.
Creeaza gradina visurilor tale aducand in dormitor multe plante verzi.
Unii numesc aceasta incapere baie. Noi o numim un studio de yoga perfect, care ofera o baie cu spuma la sfarsitul orei.
Lasa camera copiilor sa simta libertatea prin tonuri pastel, flori si buburuze.
Materiale naturale, tonuri calde si calme, spatii umplute de lumina reprezinta noua estetica a colectiei de primavara-vara propusa de Zara Home si intitulata “Poetry of Light“.
Primavara este anotimpul noilor inceputuri, zilele se maresc, iar aerul fresh iti inunda casa cand deschizi larg ferestrele, iar spatiul casei tale este inundat de un aer caldut si parfumat.
Colectia de primavara-vara Zara Home este eleganta, atemporala si perfect adaptata momentului in care avem nevoie de un spatiu calm in care materialele naturale si sustenabile reprezinta un factor important in decorarea spatiului intim al locuintei.
Brand-l ne propune sa intram in locuinta Athenei Calderone din Brooklyn, care ne va atrage imediat atentia prin simplitate si frumusete.
Aceast desiger multidisciplinar concepe spatii incarcate de emotie, care redau dragostea sa pentru piese vintage, opere de arta si obiecte decorative. Pentru Calderone, juxtapunerea dintre “comori vechi” si elemente de design noi creeaza o poveste foarte personala, care schimba totul si transforma cu adevarat casa intr-un camin.
Pentru a-si decora apartamentul din New York, aceasta a ales piese cu design clasic care s-au imbinat cu cele moderne si cu cele mai neașteptate texturi, dezvaluind personalitateasși filozofia lui Calderone: „traieste frumos”. Un proces creativ cu adevarat fascinant.
“Sunt intr-un continuu proces de cautare si descoperire. Am ramas mereu curioasa: citesc noi retete, mananc preparatele chefi-ilor pe care ii admir, sunt interesata de arta, arhitectura, culoare si textura, caut mereu pe Instagram designerii care ma intriga si ma pasioneaza, cultiv aceasta stare premanante de inspiratie pentru a-mi stimulta creativitatea“, spune designerul.
Calderone crede cu tarie ca o casa trebuie sa fie un portret intim al aceluia care locuieste in ea. Cand deschizi usile casei tale, iti dezvalui intimitatea, emotiile si povestea ta personala.
“Design-ul este un dans intre estetica si functionalitatea. Nu trebuie sa privezi niciodata un spatiu de obiecte de decoratiuni interioare“.




Mai mult, inncepand din acest moment, JYSK va schimba ambalajele lenjeriilor de pat si cearceafurilor, inlocuind pungile de pastic cu benzi de hartie certificată FSC. Aceasta schimbare va duce la eliminarea a 27 de milioane de pungi de plastic pe an si face parte din eforturile de sustenabilitate ale JYSK.
Sustenabilitatea este o parte importantă a strategiei JYSK. Compania si-a propus să folosească ambalaje mai sustenabile, ușor de reciclat, realizate din materiale regenerabile. Acum, JYSK face un nou pas in reducerea consumului de plastic, prin inițiativa de a introduce ambalaje noi pentru lenjerii de pat si cearceafuri. Pungile de plastic au fost eliminate cu totul din ambalajul acestor produse.
O banda de hartie va înlocui pungile în care erau ambalate produsele. Primele produse ambalate astfel se află deja în magazinele JYSK, iar in perioada de tranzitie vor fi comercializate alaturi de cele aflate in ambalaje vechi, pana cand cele vechi vor fi vandute.
Eliminarea a 27 de milioane de pungi de plastic din ambalajele lenjeriilor de pat si cearsafurilor vandute de JYSK in fiecare an va face ca in mediu să nu mai ajunga 475 de tone de plastic.
“27 de milioane de pungi reprezinta o cantitate uriasa. Ne ajută sa reducem amprenta de carbon si le oferă clienților noștri posibilitatea de a recicla cu usurinta ambalajul produsului cumparat. Daca am mototoli cele 27 de milioane de pungi de plastic pe care le eliminam si le-am pune intr-un magazine JYSK de aproximativ 1200 mp, pungile ar umple magazinul de la nivelul podelei, pana deasupra capului”, spune Sam Harrington, Sustainability Manager la JYSK.
Citeste si: Karim Rashid despre design-ul post-pandemie