O “forta transformationala” in lumea fashion-ului global, casa de moda Mugler este apreciata de fanii din intreaga lume pentru capacitatea de a impinge limitele esteticii. Acum, in parteneriat cu brand-ul mass-market, H&M a lansat a colectie pentru ca iubitorii de moda din intrega lumea sa se poata bucura de haine si accesorii inspirationale si indraznete, la preturi accesibile, disponibile in magazinele din intreaga lume din 11 mai!
Colectia capsula MuglerX H&M le da fanilor din intreaga lume sansa sa detina o piesa vestimentara a legendarului brand si de a deveni parte din prezentul dinamic al brand-ului. “Am creat piese cu detalii unice, de calitate ca sa capteze energia brand-ului Mugler care au permis dintotdeauna o <<eliberare>>personala. Cu Mugler poti deveni o alta versiune a ta. Noua noastră colaborare cu designer este o selecție râvnită instantaneu cu noi articole favorite, inclusiv câteva remake-uri exclusive aduse din arhivele mărcii. Pășește într-o lume sclipitoare cu articole definitorii precum corsetul, decupaje îndrăznețe, dar jucăușe, croieli precise, modele complexe și alte articole reprezentative pentru acest brand. Se lansează pe 11 mai“, au declarat reprezentantii brand-ului.
La lansarea de la New York, celebritati precum Chloë Sevigny si Irina Shayk au fost prezente in primul rand ak catwalk-ului pentru a admira creatiile casei de moda ce se vor lansa oficial in magazinele secelctionate din intrega lume pe 11 mai.
Colectia capsula a fost creata sub atentia supraveghere a directorului creativ al casei de moda Mugler, Casey Cadwallader care a fost numitin aceasta pozitie in 2018. Acesta a declarat: “Colectia va incapsula spiritul unic si vibrant al brand-ului Mugler.”
Cadwallader a lucrat in de-aproape cu Dua Lipa si Bella Hadid pentru transformari “head to toe” si are o experienta impresionanat in design, colaborand cu brand-uri precum Loewe, Acne Studios si Narciso Rodriguez.
Piesele pe care Cadwallader le-a creat împreună cu H&M reprezintă atât o prezentare dinamică a esteticii actuale a casei, cât și o recunoaștere a trecutului său atât de aclamat. Colaborarea este visul oricărui admirator al modei, incluzând noi creații care dau dovadă de un caracter transgresiv într-o notă ludică, promovând pozitivitatea corporală, și look-uri emblematice Mugler. Colecția include piese vestimentare variate: de la blugi din denim și nailon, rochii mini cu croieli realizate cu laserul, body-uri cu inserții din plasă și îmbrăcăminte de exterior cu croieli precise, până la câteva remake-uri ale unor piese de arhivă.
Intr-un interviu acordat brand-ului, designer-ul si-a impartasit impresiile despre crearea colecției, de ce a fost atât de important pentru etosul Mugler să aibă o distribuție diversă pentru filmul campaniei și cum a fost colaborarea cu H&M.
“Este o onoare să fiu pe lista de designeri extraordinari care au colaborat cu H&M în ultimii douăzeci de ani și am dorit să creez o colecție super puternică, urmându-le exemplul. Bineînțeles, mi-am dorit ca această colecție să fie o colecție Mugler autentică. A trebuit să înglobeze în totalitate spiritul casei — libertatea, îndrăzneala, transformarea, entuziasmul, caracterul flamboaiant, tinerețea — pentru a le oferi oamenilor o experiență autentică în stilul Mugler, motiv pentru care putem observa în colecție atât de multe dintre piesele noastre emblematice, de la body-uri la piese croite. Am fost încântat să lucrez cu Torso pentru filmul campaniei, cu Carlijn Jacobs pentru fotografiile campaniei, precum și cu Lengua pentru catalogul de ținute.
Am apelat la o combinație uimitoare de topmodele. Pe de o parte, nume noi din industria muzicii, cum ar fi Eartheater, Shygirl, Amaarae și Arca, pe care le ador, iar pe de altă parte modele emblematice din industria modei, cum ar fi Jerry Hall și Mariacarla Boscono, care confirmă asocierea casei cu supermodele, prezentări teatrale și rafinament superior. De asemenea, sunt și câteva nume care definesc peisajul modei așa cum îl cunoaștem în prezent, cum ar fi modelele Sora Choi, Anna Ewers și Imaan Hammam, și oameni care sunt cu adevărat parte a comunității Mugler contemporane, cum ar fi Yilan Hua și Aweng Chuol.
Am vrut să creăm o atmosferă de familie și de petrecere, unde sunt invitați tot felul de oameni, deoarece etosul conceptului de la baza colaborării H&M se referă în mare măsură la incluziune. Am dorit să fim alături de oameni în care cred cu adevărat și pe care îi ador și am vrut ca distribuția să fie una neașteptată, pentru că Mugler nu a fost niciodată o casă previzibilă. Cred că toți cei care fac parte din distribuție sunt nume cu adevărat remarcabile — și ca ansamblu, se asociază perfect cu trecutul și prezentul poveștii Mugler și, de asemenea, cu muzica, cu viața de noapte și cu subcultura care mă inspiră. Diversitatea a fost întotdeauna esențială pentru Mugler. Încă de la început, prezentările de modă Mugler au promovat frumuseți și persoane de toate vârstele și stilurile, așa că, desigur, am dorit să reprezentăm acest etos în film. Și am vrut ca distribuția să aibă credibilitate culturală, prin oameni care au jucat un rol vital pentru unele dintre comunitățile vaste care au iubit și susținut Mugler de mult timp, cum ar fi Connie Girl, legendara doorwoman din New York.
A fost o experiență extraordinară. Pe de o parte, m-a bucurat să știu cât de mulți oameni pot sărbători alături de noi. Aștept cu nerăbdare să văd colecția în întreaga lume, purtată de diferite persoane. Minca pentru aceasta campanie a fost un real succes pentru mine. Am creat o „lume” în care toată lumea este invitată — și pentru mine aceasta este o modalitate excelentă de a rezuma colecția, care urmărește promovarea spiritului Mugler într-o vastă comunitate globală și democratizarea modei haute couture.“
Legendara marcă a fost o forță progresivă și puternică în lumea modei încă de la înființarea sa în 1973 de către Manfred Thierry Mugler. După ce a preluat funcția de director creativ în 2018, designerul american Casey Cadwallader a adăugat stilului emblematic al lui Mugler o nouă dimensiune care atrage toate privirile.
Astfel, designerul a colaborat cu artiști și talente muzicale pentru a da o dimensiune superioară modei sale. Pentru a sărbători colecția Mugler H&M, Eartheater, Shygirl, Amaarae și Arca au creat o nouă versiune exclusivă a melodiei „Music Sounds Better With You”. Casey Cadwallader, director de creație al casei Mugler explica conexiunea sa personală cu melodia, relația mărcii cu muzica și realizarea campaniei.
“Muzica este o sursă importantă de inspirație pentru mine, în calitate de designer. Pentru această colaborare, mi-a plăcut ideea de a crea o nouă înregistrare a unei îndrăgite melodii vechi — am considerat că este o modalitate neobișnuită, dar extrem de potrivită pentru a sărbători colecția. Piesa este un remake al hitului Stardust din 1998, „Music Sounds better With You”, o melodie care mi-a plăcut întotdeauna. Pentru mine, este vorba despre comunitate, despre prietenie și distracție, despre modul în care muzica este adusă la viață de cei apropiați, de persoanele din jurul tău. Evident, colecția înseamnă bucurie, eleganță, ieșiri în oraș cu prietenii și așa mai departe, așa că piesa chiar se potrivește de minune ca și coloană sonoră pentru prezentarea hainelor. Am fost atât de încântat că Amaarae, Shygirl, Eartheater și Arca s-au arătat foarte interesate de această provocare. Ele au colaborat cu faimosul producător american Ashland Mines pentru a crea o coloană sonoră exclusivă, iar Torso a creat pentru filmul campaniei un videoclip extraordinar, care prezintă realizarea melodiei, pregătirea și transformarea artistelor și latura lor personală.
Colecțiile Mugler creează întotdeauna o atmosferă specifică. Este vorba despre celebrarea propriei personalități și a celor din jur. Astfel, am încercat să evit ideea de izolare sau un caracter prea formal. Am vrut să creez o atmosferă plină de viață, foarte dinamică, puțin excentrică — în stilul Mugler. Îmi place modul în care filmul trece de la un loc la altul — pentru mine, acest lucru este o reprezentare a faptului că piesele Mugler au fost apreciate de atât de multe comunități diferite și lumi creative, în diverse locuri și spații, de la muzică la teatru, modă haute couture și comunitatea drag. Mugler este o marcă multilaterală care se adresează unor oameni diverși care interacționează cu această marcă în propriul lor mod, adaptând-o la necesitățile lor, iar aceste comunități continuă să inspire casa Mugler și să mă inspire, în prezent. De fapt, scopul a fost acela de a crea ceva cu adevărat amuzant, cu o notă flamboaiantă și în mod intenționat exagerată, toate acestea făcând parte din ADN-ul Mugler”.
Amaarae, Shygirl, Eartheater si Arca au lucrat impreuna pentru a crea imnul campaniei care lanseaza colectia: o versiune reinterpretata a hitului Stardust din 1998 “Music sounds better with you”. Video-ul campaniei a inclus un fantastic cast de artisti, fashion icons si prieteni, fiind regizat de Torso si stilizat de Halley Wollens.
“Suntem mandri sa sarbatorim mostenirea lasata de Manfred Thierry Mugler“, a declarat Ann-Sofie Johansson, creative adviser H&M. “Ne-am inspirat din arhivele casei de moda, dar in acelasi timp am creat look-uri contemporane.“Mugler H&M le da fanilor din intreaga lume sansa sa detina o piesa vestimentara a legendarului brand si de a deveni parte din prezentul dinamic al brand-ului. “Am creat piese cu detalii unice, de calitate ca sa capteze energia brand-ului Mugler care au permis dintotdeauna o <<eliberare>>personala. Cu Mugler poti deveni o alta versiune a ta“.