Now Reading
Anca Drugan, Nordis Travel ne invita la “Terapie prin calatorie!”

Anca Drugan, Nordis Travel ne invita la “Terapie prin calatorie!”

Anca Drugan, CEO Nordis Travel, cea mai noua agentie de turism  infiinta cu mult curaj imediat dupa pandemia de Covid 19, ne vorbeste despre vacantele “tailor made” si de “terapia prin calatorie”, noul concept de relaxarea si detasarea de rutina vietii de zi cu zi!

Ati lansat Nordis Travel intr-o perioada dificila, intr-un an marcat de Pandemia Covid-19, deci ati avut foarte mult curaj si spirit de adaptare. Care a fost strategia din spatele acestei decizii?Marile agentii de turism din Romania s-au axat in ultimii ani pe volume mari, pandemia a adus la restructurari de echipe, turistul a fost speriat si nedu-merit din cauza conditiilor de calatorie și a noilor provocări. În acest context, am vazut oportunitatea de a face ceva nou, adaptat la noul trend. Oamenii sunt diferiți, cu nevoi total diferite așa că ne-am concentrat atenția 100% asupra clientului si a starii lui de bine, asupra a ce-si doreste el de fapt și ce fel de vacanta i s-ar potrivi.

Astfel, Nordis Travel este o agenție de turism tailor made, vacanțele sunt croite după dorințele și bugetul fiecărui client. Colegii mei sunt unii dintre cei mai buni consultanți în domeniu care, la fel ca mine, facem turism din pasiune și nu ne imaginăm că am putea avea altă meserie vreo dată.

Teama de a iesi din casa a fost inlocuita in prezent de dorinta de a evada, de a calatori. Ati simtit acest trend in domeniul vanzarilor de vacante? Noi numim acest trend ‘’razbunarea pe vacante’’, nu numai ca se observa, cererea este deja chiar la cote maxime. Oamenii doresc sa plece, să exploreze, să trăiască experiență și să se bucure de viață. Mai există încă și persoane care încă mai sunt sceptice și lasă rezervările pe last minute.    

Nordis Travel se axeaza pe vanzarea vacantelor de lux si experientelor exclusiviste. In 2022, un an marcat de conflicte geopolitice, inflatie, scumpiri neprevazute, mai putem vorbi despre lux? Oamenii cu posibilități financiare nu s-au oprit niciodată din a călătorii și din a se bucura de viața pe care și-o doresc. Însă, pentru noi, lux nu înseamnă întotdeauna scump. De fapt, vacanța “tailor- made” asta înseamnă: să-ți oferi o experiență memorabilă, adaptată la bugetul pe care îl ai.   

Da, avem in portofoliu de la servicii de zbor cu private jet, la zbor cu elicopterul sau plimbări cu iahturi de lux, dar un simplu calcul ne poată arăta că un astfel de serviciu nu este chiar atât de costisitor pe cât s-ar crede. Spre exemplu, nu putem numi scump un iaht inchiriat in Cipru cu 3500 euro pe zi pentru un grup de 12 persoane. Noi consiliem foarte atent clienții noștri, iar dacă o persoană are buget să spunem 3000 de euro pentru o vacanță în Europa sau orice altă țară exotică, cu siguranță va primi de la noi cele mai bune servicii și cele mai frumoase experiențe optimizate la bugetul pe care îl dispune. Iar dacă turistul are dispoziția de a cheltui 500 de euro pe o ieșire în afara țării, cu siguranță că și el va primi cele mai bune opțiuni pentru călătoria sa.  

Cum va diferentiati de alte agentii de pe piata, care nu sunt putine… Imi place sa cred ca nu avem concurenta si ca este loc pentru toata lumea. Colaboram foarte bine cu multe dintre agentiile din Romania, mai ales ca incepand cu anul acesta am inceput colaborarile pe B2B pentru circuite premium. Avem in portofoliu circuite inedite și complexe, pentru cei care doresc sa experimenteze diferit o destinatie, in grupuri mici de la 9 la ce mult 15 persoane.  

Sunteti adepta ideii de turism personalizat (zboruri private-jet, transferuri cu elicopterul, servicii VIP la aeroport), cat de mare este cererea pe piata din Romania? Ne-am dat seama că în România există un segment destul de mare de turiști care nu știu că pot avea astfel de servicii, dar imediat cum află de ele, le și accesează. Iar noi asta facem, îi punem turistului la dispoziție toate serviciile și facilitățile care îi pot face vacanța cu adevărat memorabilă. Iar el își alege care vor fi acestea, în funcție ce dorințe și de buget. De exemplu, uneori serviciul de protocol la aeroport este o necesitate cand vorbim de orele de varf, când cozile sunt interminabile, iar oamenii care călătoresc în interes de business nu au nici dispoziția și nici timpul să-l petreacă căutând cele mai facile rute sau mijloace de transport.  Acesta este doar un simplu detaliu, dar cu siguranță că va face diferența asupra tonusului sau stării de spirit atunci când veți ajunge într-o țară străină.  

In ultimii doi ani, am asistat la o explozie de cereri a vacantelor exotice (Maldive, Kenya, Zanzibar, Bora-Bora si alte destinatii mai relaxate in privinta masurilor anti Covid 19), credeti ca anul acesta isi vor intoarce atentia romanii catre Europa ori din  nou catre litoralul romanesc? Cererile pentru turismul intern sunt in crestere considerabila, referitor la exotice, mereu a fost cerere pentru ele, cei drept ultimii doi ani au fost zboruri directe si au fost mai accesibile,  mai multa promovare din partea agentiilor si automat interes mai mare, nu neaparat din cauza restrictiilor Covid, ci doar pentru ca romanii au avut acces mai usor la ele.

Revenind la Europa, clar este interes mult mai mare proportional cu exoticele, este aproape, accesibil cu masina in mare parte in tari precum Grecia, Bulgaria, Turcia, Croatia, Albania, Muntenegru iar, legate de companii aeriene frecvent,  pentru o escapada de weekend Italia, Franta, Spania, Portugalia, Monaco, Cipru,  Malta, etc. 

Cum anticipati trend-urile in materie de calatorii pentru anul in curs si viitorul an? Ne este foarte clar că oamenii optează pentru rezervările “last minute”. Nu avem încă mentalitatea de a ne planifica vacanțele din timp. Traversăm o perioadă destul de zbuciumată, suntem cu toții încărcați psihic după doi ani de pandemie si un conflict la graniță.

Astfel, le-am propus turiștilor acest concept de “terapie prin călătorie”. Călătorind îți relaxezi mintea și îți hrănești sufletul, te deconectezi de la probleme, trăind experiențe noi și cunoscând oameni din culturi diferite. Cu sigurață ce acest concept va fi un trend în perioada următoare. Și nu pentru că îl propunem noi, ci pentru că a devenit o necesitate pentru sufletele și mintea noastră.  

Ati organizat de curand un eveniment ce avea ca tema asocierea turismului cu  sanatatea mentala. Ce “calatorii-terapie” ne propuneti? Prin evenimentele pe care le organizăm ne dorim ca publicul să înțeleagă că există o agenție care poate să le croiască o vacanță care să răspundă la toate nevoile și dorințele lor, indiferent care sunt acestea și indiferent de bugetul pe care îl dispun. Și da, terapia prin călătorie este o opțiune rostită tot mai des de persoanele care ne contactează. 

În plus, ne place sa ne diferentiem in orice facem, iar circuitele pe care le-am propus oferă experiențe cu totul inedite, care să ofere deconectare de la rutina zilnică și să ne dea senzația de bine, de libertate, că, orice ar fi, viața e frumoasă și merită trăită intens. Spre exemplu, circuitul India Kerala, care include tratamente ayurvedice ca o terapie alternativă, este destinat celor care doresc detasare completa, relaxare dar si vizite în locuri pline de mister. Pentru calatorii doritori sa exploreze locuri noi, avem circuite la Fiordurile Norvegiei sau în Costa Rica si exemplele sunt multe. Cei interesați le pot găsi cu ușurință la noi pe site.  

Pe langa agentia Nordis Travel, Nordis Group construieste hoteluri de lux in zone cerute de romani: Mamaia, Sinaia, Brasov. Putem vorbide spre turism de lux in Romania? Nu doar că putem vorbi, dar în curând românii vor putea experimenta acest lucru. Nordis Hotels va fi cel mai mare lant hotelier de 5* pe segmentul de leisure din Romania. Ne dorim foarte mult ca românii să poată beneficia de servicii premium la ei acasă, așa cum au parte acum doar în străinătate, în locurile exclusiviste unde aleg să călătoreasă.   

Care a fost cea mai scumpa vacanta, pe care ati vandut-o si catre ce destinatie? Noi nu vindem vacante, tocmai asta este diferenta. Ne imaginăm, le croim și le propunem cevacomplex, care să atingă mai multe stadii de nevoie pe care ei le au. Vă dau câteva exemple, nu concrete, pentru că ținem foarte mult la intimitatea clienților noștri și nu ne dorim să citească în presă despre vacanța lor. 

See Also

Să spunem că un grup de prieteni, șase persoane, dorește sa inchirieze o insula doar pentru ei in Seychelles, vor servicii exclusiviste si experiente unice, atunci si pretul va fi pe masura, adică peste 120 de mii de euro.  Iar dacă o familie cu patru copii doreste un sejur de neuitat in Capri, în care includ zbor cu private jet si cazari la hoteluri unde camera poate ajunge pe noapte la 3000 euro, costul total poate fi peste 130.000 euro. Sau daca un cuplu își dorește să petreacă luna de miere pe un atol indepartat in Maldive, poate plăti aproximativ 80 de mii de euro. Acest concept de scump este destul de relativ. Scump pentru cine și comparativ cu ce?! 

Terapie prin călătorie, conceptul prin care Nordis Travel lansează circuitele turistice culturale ale anului 2022

India, Franța, Norvegia, Costa Rica, Islanda sau Africa de Sud, acestea sunt câteva dintre destinațiile circuitelor turistice culturale care vor ține capul de afiș al anului turistic 2022 la Nordis Travel, agenția touroperatoare axată pe vacanțe tailor made. Noua ofertă turistică a fost lansată sub conceptul Terapie prin călătorie – o nouă viziune despre modul în care îți alegi destinația de vacanță.

Călătoriile ne încarcă cu o stare de bine, ne oferă prilejul de a cunoaște locuri frumoase și oameni noi, cu poveștile lor, ne deschid mintea, ne ajută să ne cunoaștem mai bine noi înșine. O vacanță, chiar scurtă, face minuni în ceea ce privește relaxarea și detașarea de rutina vieții de zi cu zi. O vacanță înseamnă cu adevărat sănătate curată”, spune Anca Drugan, CEO Nordis Travel.

Modul de a face turism, așa cum îl înțeleg cei de la Nordis Travel, pleacă de la principiul că lux nu înseamnă neapărat scump, ci mai degrabă experiența și emoțiile pe care ți le oferă o clădire istorică, o arhitectură deosebită, un colț de stradă cu poveste sau plăcerea de a savura o carte bună într-un loc liniștit, în mijlocul naturii. Lux înseamnă să te bucuri de locuri extraordinare, alături de cei dragi ție, fără a avea stresul organizării vacanței

De organizare și toate detaliile vacanței se ocupă consultanții Nordis Travel, pregătiți să fie la dispoziția turiștilor 24/7, pentru a le oferi vacanțe tailor made croite după preferințele și buzunarul fiecăruia. Consultanții noștri discută cu turiștii pentru a le afla dorințele, apoi alcătuiesc itinerariul vacanței, arătând care sunt locurile de neratat, restaurantele cu cele mai bune preparate – ca să simtă gustul locului -, și evenimentele la care le-ar face plăcere să participe”, mai spune Anca Drugan, CEO Nordis Travel, care adaugă că în anul turistic 2022 se va manifesta o tendință aparte: turismul în circuit, în grupuri mici.

Am anticipat această tendință și oferim varianta vacanțelor cu date și programe prestabilite, cu grupuri mici, de cel mult 15 persoane și cu cazare la hoteluri cu note foarte bune, de 4 și 5 stele. Și, acolo unde se poate, alegem hoteluri care au o poveste specială. De exemplu, cazare la conac în Normandia sau în camere cu hidromasaj și perete de sticlă pentru a admira Aurora Boreala din jacuzzi”, a mai precizat Anca Drugan.

Cele mai cerute circuite turistice culturale ale anului 2022

Pentru anul turistic 2022, Nordis Travel a pregătit câteva zeci de circuite turistice culturale exclusiviste, în care sunt incluse toate taxele, transportul cu avionul, transferurile, cazare la hoteluri de 4 și 5 stele, cine, croaziere și excursii în locuri demne de un jurnal de călătorii.

Cele mai solicitate, până în acest moment, sunt cele din Normandia și Valea Loarei, Fiordurile Norvegiei, Costa Rica, Islanda, Kerala, Strasbourg-Colmar și Africa de Sud.

CITESTE SI: Safari in Kenya cu Carmen Negoita

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2020 TheMooDBoard. ConceptFactory.ro all rights reserved

Scroll To Top